دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

مردان زیر برای خانمها سرد کننده هستند :

1- مردهایی که با بدن زنها آشنا نیستند.

2- مردهایی که بیش از حد با پستان های زن خودشان خشن رفتار می کنند. ( بهترین فردی که میتوان در نحوه مالش پستان به شما مشاوره بدهد خانم خودتان است، سعی کنید از او بپرسید که چه جوری دوست دارد مالششان بدهید )

3- مردهایی که به هنگام سکس کثیف کاری میکنند. ( قابل توجه کسانیکه در اثر فیلمهای پرنو گرافی تمایل دارند منیشان را بروی بدن زن خالی کنند، شکلات به بدن زنان بمالند و ادرارشان را روی سینه های زنان خالی کنند و …… هزار جور کثافت کاری دیگه )

4- مردهایی که بیش از حد خشونت اعمال میکنند.

5- مردهایی که از بهداشت شخصی پایینی برخوردارند. ( قابل توجه کسانیکه دهانشان همیشه بوی بد میدهد، ناخنهایشان بلند و زیرشان پر از چرک است، بدنشان بوی عرق متئفن میدهد، دستهایشان پینه های زبر و خشن دارد، پاها و جورابهای بد بو و کثیف دارند، ریش های پشمالو و آنکادرنشده دارند و … )

6- مردهایی که بیش از حد به ظاهر، قیافه و سرو و وضع زن اهمیت میدهند. ( قابل توجه کسانیکه به اندام زنانشان خیلی توجه میکنند و خود وجود زنانشان را فراموش میکنند )

7- مردهایی که زن ها را بر اساس ارگاسم ( رسیدن به اوج لذت جنسی ) او طبقه بندی میکنند. ( قابل توجه کسانیکه مدام از همسرشان میپرسند “ارضاء شدی ؟” و بجای اینکه به عشق ورزی در رابطه رو بیاورد، اشتباها به ارگاسم بدنی زن توجه میکنند و ارگاسم جسمی زن را برای خود موفقیت میدانند و به آن میبالند ! )

8- مردهایی که زن را مجبور به معاشقه ی … میکنند. ( قابل توجه کسانیکه خودخواهانه همسرشان را وادار میکنند و اجبار را بر رابطه شان حاکم میکنند ! )

9- مردهایی که زیاده از حد نگران عملکرد و توان جنسی خود هستند. ( قابل توجه کسانیکه مدام در این خیال اند که زود انزالی دارم، آلتم کوچیکه، نمیتونم بیشتر از 10 دقیقه سکس کنم و … )

10- مردهایی که با تلویزیون روشن عشق ورزی میکنند ! ( قابل توجه کسانی که دوست دارند مثل بازیگران فیلمهای پرونوگرافی با همسرشان رفتار کنند و به جای سکس کردن با خانمشان در ذهنشان با هنرپیشه فیلم سوپر سکس میکنند ! )

11- مردهایی که هروقت مست یا نئشه هستند نیاز جنسی پیدا میکنند و حتما باید در این اوقات سکس کنند.

12- مردهایی که بلافاصله پس از اتمام سکس و اطفاء شهوت به لحاظ احساسی و عاطفی از زن دور میشوند.

13- مردهایی که وقت کافی صرف تحریک کردن زن شان و پیشنوازش نمیکنند و بلافاصله سراغ عمل دخول میروند.

14- مردهایی که عادات شخصی زشت و چندش آور دارند. ( دست کردن در بینی، گرفتن ناخنها روی زمین، آروغ کندن، باد در کردن، عطر تند زدن و ……. از جمله عادات چندش آور برای زنان میباشند ! )

15- مردهایی که دوست ندارند به همسر خودشان معاشقه … بدهند. ( قابل توجه کسانیکه گفتن کلمه دوستت دارم را برای مردان عار میدونن و مردی را به سختی و بی احساسی میدونند )

16- مردهایی که اشتغال ذهنی وسواس گونه و بیش از حدی به بدن خود دارند ( قابل توجه پروش اندام کاران عزیز ).

17- مردهایی که با دیگران خوش رفتار نیستند. ( قابل توجه کسانیکه مدام تویه کوچه و خیابون و در حال رانندگی به این و اون فحش میدن و به مردم احترام نمیگذارند )

18- مردهایی که زنشان را دوست ندارند و نسبت به او هیچ احساسی ندارند.

جمع بندی و نتیجه گیری :

همان طور که میبینید این 18 مرد با اعمالشان باعث میشوند تا زنانشان نسبت به رابطه با آنها سرد شوند و شور و شوق جنسی شان را از دست بدهند، پس همین جا به همتون توصیه میکنم که اگر جزو این 18 دسته مرد هستید حتما تجدید نطری کلی در نحوه عادات و رفتارهایتان بکنید زیرا ادامه این وضعیت موجب سرمزاجی جنسی خانمتان میشود و بر همگان پوشیده نیست که اگر این فرمول در رابطه تان حاکم شود نتایجی خوشی در زندگی تان برجای نمیگزارد.

سرد مزاجی = خیانت جنسی یا خیانت احساسی یا خیانت فکری + دعوا + غرغر کردن + ایجاد سوالات مبهم ( چرا دیر میایی ؟ ، تا الان کجا بودی ؟ و … ) + طلاق + بی میلی نسبت به زندگی مشترک + ………. + خطرات بسیار جدی برای آینده مشترکتان

مردان عزیز، لطفا یک بار دیگر سرد کنندهایی که برایتان ذکر کردم بخوانید و تا حد امکان سعی کنید تا عاداتتان را طوری تنظیم کنید که منجر به سرد کردن رابطه تان نشود چون در این صورت فرمول بالا در زندگیتان اجرا خواهد شد و لذت و خوشی از زندگیتان رخت خواهد بست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب